۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

طیف رنگی استیکرهای فلزی هولوگرافیک

طیف رنگی استیکرهای فلزی هولوگرافیک 

استیکرهای فلزی با طیف گسترده ای از شکل ها از رنگ های محبوبی مانند نقره و طلا تا رنگ های سایه مانند قرمز،آبی،بنفش و غیره چاپ می شوند.انتخاب ها به همین جا ختم نمی شود هزاران رنگ برش دهنده وجود دارد و شما می توانید شکل و اندازه ی مناسب و بی نقص برای استیکرهای فلزی هولوگرافیک خود را پیدا کنید.استیکرهای فلزی هولوگرافیک سفارشی با درخشندگی چشم نواز خود،یک راه موثر برای جلب توجهات به سمت پیغام شما است.

چاپ استیکرهای فلزی هولوگرافیک

آیا شما در جست و جوی چیزی هستید که کمی خاص تر باشد؟یک الگوی فویل هولوگرافیک را امتحان کنید.استیکرهای فلزی سفارشی  روی مواد دارای الگوی هولوگرافیک مانند رنگین کمانی،کریستالی،درخشنده و خیلی های دیگر چاپ می شود.فویلهولوگرافیک می تواند کار هنری استیکر شما را برجسته تر کند و در عین حال توجهات را با کیفیت چند بعدی خود جلب کند.
گزینه های رنگ های برش دهنده ی تقریبا گسترده هستندکوچک،بزرگ،دایره ای،مستطیلی….و همچنین گزینه های شکل سفارشی


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادر رفیعی

برچسب های هولوگرام و بسته بندی

برچسب های هولوگرام  و بسته بندی

برچسب های هولوگرام  و بسته بندی نقشی حیاتی به عنوان گام نخست در جهت خنثی کردن جاعلان ایفا می کنند و به همین دلیل بازار ضد جعل سازی (شامل ضد رشوه و تکنولوژی های تصدیقی)به سرعت در حال رشد است و نشانی هم از کند شدن این روند نیست.

ضد جعل سازی برچسب های هولوگرام

بازار برچسب های هولوگرام و بسته بندی های ضد جعل سازی به رشد و ظهور خود ادامه می دهد.یکی از اولین قدم ها که صاحبان برندها می توانند در راستای حفاظت از برند و محصول خود بردارند،کسب دانش و آگاهی در مورد تکنیک های مختلف ضد جعل سازی است تا بتوانند یک راهکار که بیشترین بازده را برای آنها داشته باشد را پیدا کنند.بنا بر گزارش بازار بسته بندی ضد جعل سازی از طرف تحقیقات Marketsand Markets:بازار جهانی بسته بندی ضد جعل سازی در حالت USD در حدود ۱۰۷٫۲۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ تخمین زده شده و قرار است تا سال ۲۰۲۱ به حدود ۲۰۶٫۵۷ میلیارد دلار برسد. بازار غذا و نوشیدنی تخمین زده شده که بیشترین رشد را در طی دوره ی پیش بینی (۲۰۲۶-۲۰۱۶)داشته باشند.دلیل اول در پس تقاضای زیاد بسته بندی ضد جعل سازی در صنایع غذا و نوشیدنی به خاطر تقاضای رو به رشد محصولات بسته بندی شده و برند شده است.
قرار است آسیا-اقیانوسیه بیشترین سهم را در بازار ضد جعل سازی در سال ۲۰۲۱ داشته باشند که به خاطر رشد سریع اقتصاد آنها و افزایش آگاهی در مورد محصولات جعلی است.تا وقتی که محصولات جعلی وجود دارد که به برندها و مصرف کنندگان آسیب و ضرر می رساند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادر رفیعی

عنوان دومین مطلب آزمایشی من

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادر رفیعی

عنوان اولین مطلب آزمایشی من

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نادر رفیعی